پژوهش و سنجش‌ افكار

- تهيه‌ گزارشهاي‌ تحليلي‌ ادواري‌ (ماهانه‌/فصلي‌/سالانه‌) از افكار عمومي‌ داخل‌ و خارج‌ از دانشگاه‌ براي‌ارائه‌ به‌ مسئولان و مخاطبان‌.
- بررسي و تحلیل بازتاب‌ فعاليتهاي‌ دانشگاه در نظر اقشار مردم‌ بويژه‌ نخبگان‌، رسانه‌ها و دستگاهها از يكسو و مديران‌ و كاركنان‌ از سوي‌ ديگر و ارائه‌ گزارش‌ آن‌ به‌ ریاست واحد‌.
- سنجش‌ افكار عمومي‌ درون‌ دانشگاهی‌ به‌ منظور شناسایی مسائل‌ مورد توجه مخاطبان هدف و ارائه‌ راه‌كارهاي‌ مناسب‌ به‌ ریاست واحد‌.
- طراحي‌ و اجراي‌ نظام‌ گردآوري‌ پيشنهادهاي‌ كاركنان‌ به‌ منظور ترغيب‌ آنها‌ به‌ مشاركت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جريان‌ امور دانشگاه‌.
- تهيه‌ گزارشهاي‌ عملكرد دوره‌اي‌ از فعاليتهاي‌ روابط عمومي و ارسال آن به مرکز روابط عمومی سازمان مرکزی و سپس رسانه ها
‌- نوآوري‌، خلاقيت‌ و طراحي‌ فعاليتهاي‌ جديد در قلمرو وظايف‌ روابط عمومي‌.
- نظارت‌ و ارزيابي‌ فعاليتها و اعمال‌ نتايج‌ حاصل‌ در برنامه‌ها و فعاليتهاي‌ آتي‌.
- طراحي‌ و برنامه‌ريزي‌ براي‌ ارتقاء كليه‌ اموري‌ كه‌ به‌ رشد كمي‌ و كيفي‌ ارتباط و همدلي‌ بين‌ سازمان‌ ومردم‌ و دستگاهها و مديران‌ و كاركنان‌ با يكديگر بيانجامد.