گردش کاری تسويه حساب الكترونيكي دانشجويان

گردش كار انجام عمليات فارغ التحصيلي الکترونیکی دانشجويان

به اطلاع دانشجويان محترم مي رساند به منظور تسريع و تسهيل در انجام امور دانشجويان، سيستم تسويه حساب و انجام امور فارغ التحصيلي الكترونيكي از تاريخ 1390/8/15 جايگزين سيستم دستي شده است. اين سيستم به صورت الکترونیکی مراحل تسویه حساب را انجام خواهد داد ودر بیشتر موارد نيازي به اخذ امضاء قسمت هاي مختلف دانشگاه نمي باشد و با گردش كاري ذيل انجام مي پذيرد:
1)مراجعه دانشجو به كارشناس گروه و اعلام اتمام واحد هاي درسي مصوب، مشروط به آنكه فايل دانشجو باز باشد.(آغاز تسويه حساب)
2)بررسي واحد هاي گذرانده توسط كارشناس گروه و اعلام فارغ التحصيلي دانشجو به بخش هاي مرتبط در تسويه حساب دانشگاه (مدير گروه ، بایگانی آموزش ، ادره امور آموزشی (خدمات آموزش )  ، مدیر آموزش ، اداره امتحانات، اداره پذيرش و ثبت نام و امور دانشجويي).

3)ارجاع تسويه حساب به امور مالي دانشگاه (امور شهريه- صندوق رفاه) پس از تاييد بخش هاي بند 2.
4)اعلام تسويه حساب نهايي به بايگاني آموزش جهت ارسال پرونده آموزشي دانشجو.
5)بررسي نهايي پرونده توسط اداره فارغ التحصيلان و صدور گواهي موقت فارغ التحصيلي.
توصيه مي شود دانشجويان به محض اطمينان از اتمام واحد هاي درسي، به كارشناس گروه خود مراجعه نمايند.

نكات مهم

1-دانشجو قبل از مراجعه به كارشناس گروه مي بايست از باز بودن فايل خود اطمينان حاصل نمايد.
2-با شروع عمليات تسويه حساب برابر گردش كار فوق الذكر، دانشجو مي تواند از طريق سامانه دانشجويي در سايت آموزش، انجام تسويه حساب خود را مشاهده و مراحل آن را پيگيري نمايد. 
3-قسمت هايي كه دانشجو بايد مراجعه حضوري نمايد از طريق سايت به دانشجو پيام خواهند داد. (تسويه حساب مالي و تحويل كارت دانشجويي ضروري است)
4-جهت تحويل كارت دانشجويي به امور دانشجويي واقع در طبقه همكف ساختمان طاهري مراجعه نماييد.
5-در صورت بروز هرگونه مشكل در سيستم تسويه حساب، دانشجويان مي توانند به مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات واقع در طبقه دوم ساختمان طاهري مراجعه نمايند.
تذكر: جهت اطلاع از مدارك لازم جهت فارغ التحصيلي، حتما به بخش كارشناس آموزش و اداره فارغ التحصيلان مراجعه نمائيد.