بسم الله الرحمن الرحیم 

02 آبان, 1399

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

«هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت»

ورود به اکانت شما

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا بخاطر بسپار

اساتيد دانشكده مدیریت و حسابداری و اقتصاد

honari نام و نام خانوادگی  محمدتقی هنری
رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید 
سمت در دانشگاه عضو هیئت علمی تمام وقت گروه مدیریت صنعتی
مكان دفتر   گروه مدیریت صنعتی
مدارج دانشگاهی دانشجوی دکتری مدیریت صنعتی(گرایش تولید و عملیات)
رزومه  دریافت رزومه
صفحه شخصی MTHonari.blogfa.com

 

گروه اقتصاد و مدیریت بانکداری

نام ونام خانوادگي : سيد عليرضا علوي باجگاني

سمت : مدير گروه اقتصاد و مدیریت بانکداری 

مدرك تحصيلي: دانشجوي دكتری

مرتبه علمي: مربي

 

 

 

 

 

رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی با عنوان علوم اقتصادي مي باشد و داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی می‌توانند این رشته را انتخاب کنند. رشته هاي اقتصاد فعال درمقطع كارشناسي ارشد اين واحد دانشگاهي عبارتند از علوم اقتصادي- برنامه ریزی سیستم های اقتصادی ، علوم اقتصادي- توسعه اقتصادی و برنامه ریزی وعلوم اقتصاد- اقتصاد انرژي مي باشد. برخلاف تصور بسياري، رشته اقتصاد رشته اي حفظي نيست و در اغلب قريب به اتفاق دروس اين رشته از مباحث رياضي استفاده مي شود. لذا دانشجويان اين رشته باید در درس ریاضی تا حدودي قوی باشند تا بتوانند در این رشته موفق شوند. به واقع رشته اقتصاد يك وي‍‍ژگي منحصر به فرد داد و آن اينكه تقريباً در هر حوزه اي از علوم طبيعي و انساني و اجتماعي يك حضوري داشته و  دانشجوی اقتصاد لازم است که علاوه بر رياضيات، به مباحث اجتماعی نیزعلاقه‌مند باشند و الفبای جامعه‌شناسی، علوم سیاسی و روانشناسی را بداند چون اقتصاد یک حلقه از علوم اجتماعی است و زنجیره علوم اجتماعی نیز به هم مرتبط است. دانشجویان دوره کارشناسی اقتصاد نباید انتظار داشته باشند که پس از فارغ‌التحصیلی به طور تخصصی و کاربردی فعالیت کنند زیرا فقط اطلاعات اولیه و پایه را مطالعه کرده اند و اگر قوی باشند تازه می توانند مدل های اقتصادی بنویسند و تجزیه و تحلیل کنند و پیشنهادهای تازه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی مؤسسه و سازمان‌های مختلف بدهند. اینطور هم نیست که فارغ‌التحصیلان این رشته بازار کار نداشته باشند زیرا می‌توانند در بخش‌های مختلف وزارت اقتصاد مثل بخش مالیات، وزارت صنایع، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و مرکز آمار فعالیت کنند و مهمتر از همه اینکه حتی اگر فارغ‌‌التحصیلان اقتصاد در رشته تخصصی خود فعالیت نکنند, به دلیل داشتن ذهنی باز و تحلیل‌گر و آشنایی صحیح با مسائل و مباحث اقتصادی, نگاه کارشناسانه‌ای نسبت به جامعه و پیرامون خود دارند و می‌توانند در هر شغلی موفق و کارآمد باشند.

اعضاي هيأت علمي و مدرسین گروه :

دكتر محمدعلي دهقان تفتي -دكتر زهره طباطبايي نسب -دكترهادي ملانوري   

                          

گروه مديريت صنعتي و مهندسي صنايع

                                                                               

نام و نام خانوادگی : مژده رباني                                  

سمت : دكتر مژده رباني

مدرک تحصیلی : دکتری

مرتبه علمی : استاديار

 

 

 

 

 

 

رشته مديريت صنعتي و مهندسي صنايع جزو رشته هاي ميان رشته اي قابل جذب در سازمانهاي دولتي، خدماتي و صنعتي هستند و بدليل نياز مبرم كشور به خودكفايي و صنعتي شدن بسيار كاربردي مي باشند. دانشگاه آزاد اسلامي يزد با طيف گسترده رشته هاي كارشناسي پيوسته مهندسي صنايع،  كارشناسي پيوسته و ناپيوسته مديريت صنعتي، كارشناسي ارشد مديريت صنعتي با گرايشات مديريت پروژه، مديريت زنجيره تامين و تحقق در عمليات ودكتراي مديريت صنعتي گرايشات تحقيق در عمليات و مديريت توليد و عمليات در خدمت دانشجويان علاقه مند مي باشد.

اعضاي هيأت علمي و مدرسین گروه :

دكتر ابوالفضل صادقيان -دكتر محمد تقي هنري-دكتر سعيد اسلامي-دکتر مژده ربانی        

 

گروه مديريت مالي ومهندسی مالی

نام ونام خانوادگي : غلامرضا عسكرزاده دره                             

سمت : مدير گروه مديريت مالي ومهندسی مالی

مدرك تحصيلي : دكتری تخصصی

مرتبه علمی : استاديار

 

 

 

 

 

دانش مدیریت مالی بر این فرض قرار دارد كه هدف اصلی و شاخص مدنظر مدیریت حداكثر سازی ثروت صاحبان سهام است. این هدف یا ایده‌آل تنها از طریق مدیریت كارآمد جریان های نقدی كوتاه و بلندمدت شركت یا موسسه اقتصادی میسر است. با توجه به روندجهانی شدن اقتصاد کشورها، متخصصان مالی کشور، بایستی با نظام‌های مالی جهانی و شیوه‌های سرمایه‌گذاری و ابزارهای مالی پیشرفته آشنایی داشته باشند تا کشور بتواند موقعیت مالی خود را در دنیای متلاطم امروز تثبیت کند.

رشته مدیریت مالی در همین راستا ایجاد شده است.در این رشته دانشجویان با تئوری‌های نوین مدیریت مالی و کاربرد آنها آشنا می‌شوند و در نهایت می‌توانند با ارائه راهکار‌هایی برای بسط و توسعه سرمایه‌گذاری، گام های مؤثری در حل مشکلات اقتصادی کشور بردارند. دانش آموختگان مدیریت مالی علاوه بر توانایی تجزیه و تحلیل و حضور فعال در بازارهای مالی می‌توانند. وضعیت مالی شرکت‌ها و مؤسسات را مورد ارزیابی قرار دهند و در اخذ تصمیمات مالی مؤثر در سازمان‌ها، نقش اساسی ایفا کنند. برخی از كسانی كه در زمینهء اقتصاد و بازرگانی تجربهء كم‌تری دارند بر این باورند كه حداكثرسازی ثروت سهام‌داران كه به واسطه حداكثر كردن قیمت سهام میسر می‌شود ایده‌آل مطلوب و مناسب نیست و معتقدند كه شركت باید درصدد تامین هدف‌های عالی‌تر برآید، هدفی چون به حداكثر رساندن رفاه اجتماعی. فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث تئوری مدیریت مالی در حوزه های مختلفی همچون سرمایه گذاری و بانکداری و بیمه و مدیریت ریسک و مهندسی مالی (ارایه روشهای نوین مالی) تامین مالی و اعتباری و غیره می تواند در پستهای مرتبط سازمانی ازجمله معاونت مالی (در مفهوم جدید آن ) و معاونت سرمایه گذاری و تامین مالی اعتبارات مالی در بانکها و ارزیابی اقتصادی پروژه ها و شرکتهای سرمایه گذاری و بورس اوراق بهادار و غیره مشغول بکار شوند. این رشته در حال حاضر دارای آینده شغلی بسیار مناسبی می باشد. امکان ادامه تحصیل در رشته مدیریت مالی از مقطع لیسانس تا مقطع دکترا وجود دارد و برای رشته مهندسی مالی متقاضیان می توانند در مقطع دکترا تحصیل نمایند.

اعضاي هيأت علمي و مدرسین گروه :

دكتر حميد خواجه محمود آبادي -دكترعليرضا رعيتي -دكتر سيد يحيي ابطحي

گروه مديريت رسانه (مطالعات فرهنگي و رسانه)

نام و نام خانوادگي : حسين اسلامي

سمت : مديرگروه مديريت رسانه

مدرک تحصیلی :دکتری تخصصی

مرتبه علمی : استاديار

 

 

 

 

 

هدف اساسی این رشته تحصيلي ، تربیت مدیران و مسئولان متخصص رسانه ای است که افزون بر مدیریت بخش های مختلف تشکیلات رادیو تلویزیونی داخل و خارج کشور، بتوانند در راهبری تشکیلات خبرگزاری ها، مؤسسات نشر کتاب، خانه های فرهنگ، مراکز سمعی – بصری و دفاتر سینمایی و مطبوعاتی مستقر در سفارتخانه ها ایفای نقش نمایند و عهده دار مسئولیت شوند.ضرورت تشکیل این گرایش و کارکرد آن:توسعه مباحث مدیریت و ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد در کشور ما پاسخی است به سوال ها و مسائل بی شماری که در نتیجه تحولات در دو عرصه پدید آمده است. ایجاد دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت رسانه برای پاسخگویی به نیازهای زیر است:۱- تربیت مدیرانی که با درک درست محیط رقابتی رسانه ها در عصر حاضر، تحولات تکنولوژی های رسانه ای را بشناسند و از روندهای دم افزونی که هر روز بر کارکردهای رادیو و تلویزیون در ارتباط با مخاطبان اثر می گذارد، به خوبی آگاه باشند.۲- به دلیل وجود جنبه دینی و ملی دو رسانه مهم در کشور و ضرورت حضور آنها در امر آموزش عمومی و توسعه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور، تربیت مدیرانی که بتوانند ساز و کار این دو رسانه را در انطباق هر چه بیشتر با اهداف کلان توسعه ملی هدایت و رهبری کنند.۳- تربیت مدیرانی که با شناخت فرایند تولید برنامه سازی بتوانند تعادل درستی بین مصلحت و نیازهای مخاطبان ایجاد کنند و تیم های تولیدی تحت نظر خود را به سمت برقراری بهترین شکل موازنه این دو اصل رهبری نمایند به گونه ای که ارزش کیفی، هنری و فرهنگی آثار تولید شده حفظ گردد.۴- جذب مدیران کنونی مراکز و مؤسسات فرهنگی و رسانه ای در کشور و تکمیل آگاهی های تجربی آنان با دانش های آکادمیک روز و روزآمد کردن سطوح مهارت های ادراکی و روابط انسانی آنان برای پویایی محیط های کار در سازمان های متبوع خود.

رشته مديريت رسانه در دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد صرفأ در مقطع دكترا مي باشد.

 گروه  مديريت كسب و كار

نام و نام خانوادگي : محمد رضا دهقاني اشكذري

سمت : مدير گروه مديريت كسب و كار                          

تحصيلات : دكتري  تخصصی

مرتبه علمی : مربي

     

 

 

 

 

دوره کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار که معادل Master of Business Administration (MBA)  است به منظور پرورش مدیران کارآمد برای اداره سازمانهای اقتصادی - اجتماعی، تولیدی و خدماتی طراحی شده است.

رشته MBA یا کارشناسی ارشد مدیریت حرفه ای بازرگانی چنانچه از نامش پیداست تنها مدیریت بازرگانی نیست. از آنجا که در ایران آموزش مدیریت به شاخه هایی نظیر بازرگانی، صنعتی و دولتی تقسیم می شود برای اکثر متقاضیان این گمان پیش می آید که MBA تنها در برگیرنده مباحث مدیریت بازرگانی است و به طور مثال برای مدیریت صنعتی باید به سراغ رشته دیگری رفت در حالی که این تصور کاملا اشتباه است.

MBA مدیریت Business است و Business یعنی کلیه عملیاتی که از تولید تا فروش و خدمات پس از فروش کالا یا خدمات را شامل می شود و به صورت مکرر اتفاق می افتد.

اگر می خواهید خود را قانع کنید که چرا باید MBA را انتخاب کنید، کار دشواری نخواهید داشت. جایگاه MBA در دنیای امروز امکان ادامه تحصیل در برترین دانشگاههای داخل و خارج را در اختیار شما قرار خواهد داد. در صورتی که زمینه شغلی مدنظر شما باشد، با توجه به اینکه این رشته با استقبال سازمانها مواجه شده است می توان بازار کار خوبی برای آن در نظر داشت، به نحوی که در آمریکا علی رغم سابقه 85 ساله هنوز بازار کار بسیار وسیعی در اختیار فارغ التحصیلان قرار دارد. MBA قابلیتهای شما را ورای تخصصی که اکنون دارید توسعه خواهد داد و شما را به شخصی مبدل خواهد کرد که سازمانها قادرنخواهند بود به راحتی از روی تخصص شما عبور کنند. این نکته که قادر هستید MBA را به عنوان رشته دوم همراه با رشته اصلی خود امتحان دهید نیز قابل توجه است. هرچند MBA ارزشی ورای رشته های تخصصی و فنی در دنیای امروز دارد.

اما بازارکار MBA در خارج از کشور نیز از جایگاه مطلوبی برخوردار است و کشور های آمریکا و کانادا در جذب متخصصین این رشته درنگ نمی کنند.

گروه مدیریت گردشگری  و مدیریت دولتی

نام و نام خانوادگی : محمدرضا رحیمی زارچی

سمت : مدیر گروه مدیریت گردشگری

مدرک تحصیلی : دانشجوی دکتری تخصصی

مرتبه علمی : مربی

 

 

 

 

 

معرفی رشته مدیریت گردشگری :

گردشگری و جهانگردی همواره مورد توجه ایرانیان در دوره‌های مختلف همچون هخامنشیان، صفویان، اشکانیان، سلوکیان و غیره بوده است. وضعیت جغرافیایی و واقع شدن ایران در مسیر جاده ابریشم و وجود چاپارخانه‌ها و کاروانسرا‌های قدیمی گواهی بر درستی این ادعاست.دوران صفویه را به دلیل افزایش سطح امنیت راه‌ها و تاسیسات متعدد را می‌توان نقطه درخشان صنعت جهانگردی دانست. هم‌اکنون برنامه‌های اجرایی توسط مسئولان دانشگاه و اساتید گروه مدیریت جهانگردی، با مشارکت مسئولان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری استان در حال تدوین و اجرایی شدن است تا بنیادهای توسعه علم گردشگری و هم‌ پیوندی آن با صنعت گردشگری شکل گیرد و استان یزد با توجه به توانمندی‌های ذکر شده، به ‌عنوان قطب علمی گردشگری منطقه، و در آینده کشور، مطرح گشته و صنعت گردشگری استان نیز با انتفاع از این وضعیت به جایگاه درخور و شایسته خویش در صنعت گردشگری کشور دست یابد. اگرچه قطعاً‌ ماهیت اصلی این رشته در مورد گردشگری است،‌ ولی دانشجویان عزیز باید در خاطر داشته باشید که سرفصل های ارائه شده کاملاً بین رشته ای هستند. به عبارتی، برای اینکه بتوانید یک مدیر کارآمد در عرصه گردشگری باشید، باید تخصص های مختلفی داشته باشید و برای همین سرفصل های مختلفی در این رشته قرار گرفته است.

گردشگری و جهانگردی از جمله موارد جذاب و پرمخاطبی محسوب می‌شود که حتی برای آن یک رشته دانشگاهی طرح کرده اند و علاقمندان به این رشته می توانند پس از فارغ التحصیلی جذب بازار کار شوند.

یکی از عوامل مهم در هنگام انتخاب هر رشته دانشگاهی که باید بدان توجه کرد، الزامات و نیازمندی‌های لازم آن رشته است و رشته مدیریت جهانگردی نیز از این قضیه مبرا نیست؛ لذا فردی که تمایل به تحصیل در این رشته را دارد، باید از این الزامات و نیاز‌ها مطلع باشد؛ که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با زبانهای خارجی
  • آشنایی اجمالی با فرهنگ و تاریخ کشور
  • روابط و تعامل اجتماعی خوب
  • ابزار کار و آینده شغلی نیز همواره یکی از بحث‌هایی است که در حوزه معرفی هر عنوان شغلی مطرح می‌شود چرا که افراد مختلف از تحصیل اهداف متعددی را دنبال می‌کنند:
  • اما در هر حال آنچه مشهود است عوامل متعدد تاثیرگذار در آینده شغلی این رشته است ؛  اصلی‌ترین عامل سطح دانش یا به بیان عامیانه‌تر میزان کار بلدی افراد است . امروزه گردشگری برای یک جامعه حاوی ابعاد و دستاورد‌های مفید و متعدد بسیاری است؛ چرا که علاوه بر معرفی فرهنگ و پیشینه تاریخی خود به دنیا از لحاظ اقتصادی و اشتغال زایی نیز می‌تواند به بهبود وضعیت معیشتی مردم کمک شایانی کند. با این اوصاف این رشته هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می‌برد و آینده بهتری نیز در انتظار این رشته خواهد بود.همانطور که پیش‌تر بیان شد، بسته رشته، تخصص و گرایشی از گردشگری که در آن تحصیل می کنید، بازار کار متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر در رشته مدیریت هتلداری تحصیل کرده باشید، طبعاً اولویت شما کار کردن در بخش هتلداری خواهد بود و فارغ التحصیل مدیریت جهانگردی‌ (گرایش بازاریابی) باشید، انتظار دارید شغلی مرتبط با تخصص‌ های خود پیدا کنید. ولی به صورت کلی، قبل از انتخاب رشته، در مورد بازار کار آن هم جستجو کنید و مطمئن شوید که بازار کار کافی وجود دارد، و یا اینکه مطمئن شوید به مشاغل موجود علاقه دارید یا خیر.
  • معرفی رشته مدیریت دولتی ( مقطع کارشناسی ) :
  • هدف‌ رشته‌ مدیریت‌ دولتی‌،  آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیازسازمانها، اداره ها و شرکتهای دولتی و خصوصی و نیز آشنایی دانشجویان  باکاربرد روشهای علمی در مدیریت و همچنین تربیت‌ مدیران‌ شایسته‌ای‌  است‌ که‌ بتوانند وظایف‌پنجگانه‌ محوله‌ را به‌ نحو احسن‌ در سازمان‌ها وتشکیلات‌ دولتی‌ کشور انجام‌ دهند. این‌ وظایف‌ عبارتند از:1ـ برنامه‌ریزی‌ و اجرای‌ آن‌. 2ـ سازمان‌دهی‌ یا تقسیم‌ وظایف‌ بین‌ کارکنان‌ یک‌ سازمان‌ به‌ نحوی‌ که‌ با تقسیم‌ کار بتواند مهارت‌ پرسنل‌ خود را در پرداختن‌ به‌ کارهای‌ جزئی‌ افزایش‌ دهد. 3ـ عملیات‌ امور استخدامی‌ یا کارگزینی‌ کارکنان‌ جدید. 4ـ هدایت‌ و راهبری‌. 5 ـ نظارت‌ و کنترل‌.
  • فارغ التحصیلان می توانند مشاغلی از قبیل کارشناس اداری، امور کارکنان، تشکیلات و روشها، طبقه بندی مشاغل، حقوق و دستمزد، برنامه ریزی پرسنلی و نظایر آن و قبول مسئولیت در سمت مدیران سطوح میانی وسرپرستی واحدهای اداری و خدماتی وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی وشهرداریها را عهده دار شوند.شرکت کنندگان در این دوره افزون بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت، با کاربردهای این رشته آشنا می شوند. ضرورت و اهمیت این دوره در آشناسازی مدیران رده های گوناگون با نقش رشته مدیریت در سازمانها و موارد استفاده این دانش و همچنین تربیت نیروی متخصص بعنوان رابط میان مدیران و کارمندان اداری و فنی که معمولاً مسئولیت اجرایی و سرپرستی واحدها را عهده دار می شوند، می باشد.

این رشته به دلیل برخورداری از گرایش‌ها و زیرمجموعه‌های گوناگون دارای بازار کار وسیع در بخش‌های دولتی و خصوصی می‌باشد. فارغ التحصیلان این رشته در زمینه‌های تشکیلات سازمانی، منابع انسانی، سیستم‌های اطلاعاتی و دیگر مباحث مطرح در مدیریت در سطوح کارشناسی و مدیریتی در بخش خصوصی و دولتی قادر به فعالیت می‌باشند، همچنین این فارغ التحصیلان بعنوان مشاور یا مجری در زمینه سیاست‌گذاری‌های بخش دولتی می‌توانند فعالیت کنند.

کسانی که دارای مدرک MBA می باشند وارد عرصه مدیریت می شوند و در سطوح مختلف مثل مدیر تولید یا بازاریابي یا مدیر مالی مشغول به کار می شوند یا درنهایت مدیرعامل شرکت می شوند. گروه دوم وارد کار مشاوره می شوند. برخی در شرکت های مشاوره مدیریت کار می کنند و گروهی به عنوان کارشناس مثلا تحلیلگر مالی یا تحلیلگر بازار یا متخصص نیروی انسانی بدون اینکه وارد کار اجرایی شوند، در سازمانها کار می کنند. گروه سوم که درصد کمی هستند ممکن است ادامه تحصیل بدهند و دکترا دریافت کنند و استاد شوند. رویکرد کنونی دنیا، رویکرد کارآفرینی است به این معنا که ما باید فارغ التحصیلان MBA را تشویق کنیم تا خودشان کسب و کار راه بیاندازند.

اگر به بازار کار MBA در ایران نظر بیافکنیم ایران حداقل تا 10 سال آینده نیازمند متخصصین این رشته خواهد بود. این پیش بینی با توجه به تراکم زیاد مهاجرت فارغ التحصیلان این رشته از کشور برای کار یا ادامه تحصیل در خارج کشور و نیاز سازمان های بزرگ و اقتصادی و شرکت های دولتی و خصوصی که تعدادشان کم هم نیست بسیار با وسواس صورت گرفته است.

از سال 1395 با تجديد ساختار و بازنگري سرفصل رشته، به رشته مديريت كسب و كار تغيير نام و با سه گرايش استراتژي، فناوري و بازاريابي اقدام به جذب دانشجو نمود. و قبلاً عنوان مديريت اجرايي به اين رشته اطلاق مي‌شد.

در سال 98 نيز با توجه به نياز دانشگاه اقدام به اخذ مجوز رشته مديريت كسب و كارهاي كوچك در مقطع كارشناسي پيوسته نموده است.

اعضاي هيأت علمي و مدرسین گروه :

 دكتر محمدرضا دهقاني اشكذري، دكتر سعيد اسلامي، دكتر فاطمه معتمدي

گروه مدیریت بازرگاني

نام و نام خانوادگي : دكتر سيد حسن حاتمي نسب                               

سمت : مدير گروه مديريت بازرگاني  

مدرك تحصيلي : دكتري تخصصی

مرتبه علمي : استاديار

 

 

 

 

 

رشته مديريت بازرگاني به عنوان يكي از پرطرفدارترين رشته‌هاي دانشگاهي در سطح جهان محسوب مي‌شود كه هدف از آن آموزش نيروي انساني متخصص مورد نياز كسب و كارهاي توليدي و خدماتي، مؤسسات و شركت‌هاي دولتي و خصوص است. دانشجويان در اين رشته با مسائل نظري دانش مديريت بازرگاني، زمينه‌هاي نوين كسب و كار، يادگيري فنون مديريت توسعه كارايي واحدهاي تجاري و بازرگاني و كاربرد عملي آن‌ها آشنا خواهند شد. دانشگاه آزاد اسلامي يزد اين افتخار را دارد تا در تمامي مقاطع تحصيلي از كارشناسي تا دكتري پذيراي علاقمندان به اين رشته باشد.

مقطع كارشناسي:

اين مقطع فاقد گرايش و به صورت عمومي است و شامل 138 واحد درسي مي‌باشد. طول اين دوره 4 سال بوده و فارغ‌التحصيلان آن مي‌توانند با دانش به دست آمده به راستي در مقطع كارشناسي ارشد در تمامي گرايش‌هاي اين رشته ادامه تتحصيل دهند.

مقطع كارشناسي ارشد:

در اين مقطع 3 گرايش بازاريابي، مديريت استراتژيك و كارآفريني براي علاقمندان ارائه شده است. گرايش بازاريابي پرطرفدارترين گرايش در بين علاقمندان به رشته مديريت بازرگاني محسوب مي‌شود. در كنار آن دو گرايش كاربردي ديگر توانسته است به خوبي دانشجويان را براي كار در عرصه بازار آماده نمايد. تحصيل در تمامي اين گرايش‌هاي شامل 26 واحد درسي و 6 واحد پايان نامه است كه در 4 ترم تحصيلي ارائه مي‌شود.

مقطع دكتري:

تنها گرايش موجود در مقطع دكتري، گرايش بازاريابي مي‌باشد كه شامل 28 واحد درسي و 18 واحد پايان نامه است كه در قالب 4 سال تحصيلي ارائه مي شود. در طي اين دوره پيشرفته ترين و به روز ترين مباحث علمي در حوزه بازاريابي در سطح داخلي و بين المللي به شركت‌كنندگان آموزش داده مي‌شود. همچنين دانشجويان در اين مقطع با جديدترين و كامل‌ترين مجموعه روش‌هاي پژوهش و تجزيه و تحليل بازار آشنا شده و در بالاترين سطح تصميم‌گيري مديريت مراكز تجاري و بازرگاني تعليم داده خواهند شد.

honari نام و نام خانوادگی  سید حسن حاتمی نسب
رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید 
سمت در دانشگاه عضو هیئت علمی تمام وقت گروه مدیریت بازرگانی
مكان دفتر   گروه مدیریت بازرگانی
مدارج دانشگاهی دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
رزومه  دریافت رزومه
صفحه شخصی drhatami.blog.ir
کلیه حقوق و امتیازات این وبگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بوده و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر این وبگاه، پیگرد قانونی دارد.