بسم الله الرحمن الرحیم 

25 مهر, 1400

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

«هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت»

ورود به اکانت شما

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا بخاطر بسپار

حوزه مالی

حوزه امور مالی

نام و نام خانوادگي: سيدعليرضا  قبله زاده                                   

سمت: مدير امورمالي

مدرك تحصيلي: كارشناسي ارشد

ادارات تابعه حوزه اين مديريت عبارتند از:

- اداره صندوق رفاه دانشجويی:  پيام يغمايي(رئيس) - اصغر رنجبر(كارشناس)

- اداره دريافت(امورشهريه):حسین دانشی(رئيس)- كاظم ميرزائي(كارشناس)

 اداره پرداخت: مهدي عباسي(مسئول)- محسن سالاری (کارشناس )- امیر دهقان نیری (کارشناس) -

-اداره برنامه ريزي وبودجه: محمدحسين مجتهدزاده(رئيس)

 اداره حقوق ودستمزد: خانم مشهدي (مسئول)-علی رحیمی (کارشناس)

اداره تراز و دفترداري: محمدحسين رضائي (مسئول)

اداره رسيدگي به اسناد: احمد راجي (مسئول)-علی محمد صابری (کارشناس)

 اداره اموال: حسن نظري (رئیس)-سید ضیا بکاء(متصدی)

حسن دشتی رحمت آبادی-( اموردفتری)

نادردهقان منشادی- (امور بایگانی)

تلفن های تماس داخلی :

03531872351 الی 52

03531872363 الی 64

03531872366

03531872361

 

 

 -امور شهريه

قابل توجه دانشجويان عزيز

با تبريك ورود شما به دانشگاه و آرزوي موفقيت در كسب علم ودانش توجه جنابعالي را به موارد مهم ذيل جلب مي نماييم:

با توجه به اينكه دانشگاه آزاد صرفاً از طريق شهريه دانشجويان عزيز تامين مالي مي گردد لذا شرط لازم جهت ارائه مناسب امكانات آموزشي وپژوهشي پرداخت به موقع شهريه مي باشد. در ادامه با توجه به نياز شما عزيزان به دو اداره شهريه و صندوق رفاه توضيحاتي ارائه مي گردد.

مبلغ شهريه دانشجويان بصورت علي الحساب در ابتداي هر ترم در سيستم درحساب دانشجويان منظور مي گردد كه با پرداخت طبق اطلاعيه امور مالي قبل از شروع هر ترم مبني بر نحوه پرداخت مبلغ علي الحساب ،نسبت به انتخاب واحد اقدام مي نمائيد.

شهريه دانشگاه شامل دو قسمت شهريه ثابت و شهريه متغير است كه شهريه ثابت تا پايان مهلت سنوات مجاز تحصيلي تغيير نمي كند و شهريه متغير هرساله (در ابتداي مهرماه) طبق بخشنامه سازمان مركزي مشخص و اعمال مي گردد. 

دريافت شهريه دانشجويان به دو2صورت نقد و اقساط دريافت مي گردد كه مبلغ نقد از طريق سامانه دانشجويي واحد به آدرس www.iauyazd.ac.ir  از درگاه اينترنتي و از طريق كارت بانكي داراي رمز دوم قابل دريافت مي باشد و تقسيط شهريه نيز كه از طريق اداره صندوق رفاه دانشجويان واحد صورت مي پذيرد كه در ادامه توضيح لازم ارائه خواهد شد.

مدت تحصيل و سنوات

كارداني و كارشناسي ناپيوسته معلمان حداكثر 5/3 سال(7 ترم)

كارشناسي تمام وقت حداكثر 6 سال (12 ترم)

كارداني و كارشناسي ناپيوسته حداكثر3 سال(6ترم)

كارشناسي پيوسته پاره وقت حداكثر 7سال(14 ترم)

كارشناسي ارشد ناپيوسته حداكثر5/2 سال (5 ترم)

دكتري تخصصي حداكثر5/4 سال(9 ترم)

دانشجويان مي بايست در سنوات مجاز تحصيل خود را به پايان برسانند كه در غير اينصورت جهت ادامه تحصيل با مجوز سازمان مركزي دانشگاه آزاد،شهريه آنها بعد از مدت مجاز با شهريه دانشجويان جديدالورود همان سال محاسبه ودريافت خواهد شد.

برگشت شهريه

دانشجوياني كه پس از ثبت نام و انتخاب واحد و گذشت زمان حذف واضافه واحدهاي درسي خود را بخواهند كامل يا تعدادي از واحدها را حذف نمايند حتي اگر به تاييد شوراي آموزشي هم برسد شهريه ثابت و متغير كليه دروس انتخابي حذف شده مسترد نمي گردد. شهريه دروس حذف مشروطي آن هم به محص مشخص شدن مشروط بودن نيمسال قبل دانشجو عودت داده خواهد شد. 

مرخصي تحصيلي

دانشجوياني كه بنا به دلايلي مجبور به اخذ مرخصي در ترم ميباشند بايستي نصف شهريه ثابت را پرداخت نمايند

تخفيف

برابر بخشنامه دانشگاه آزاد اسلامي كه در تابلو اعلانات امور دانشجويي دانشگاه اعلام شده تخفيفات قابل اعمال خواهد بود.

ميهماني

ميهمان عادي : كه شهريه ثابت و متغير دانشجو در واحد مقصد پرداخت خواهد شد

-ميهمان ماده55 يا24: كه شهريه ثابت و تعداد واحدهاي اخذ شده در واحد مبدا به واحد مبدا پرداخت شده و شهريه متغير تعداد دروس اخذ شده در واحد مقصد به واحد مقصد پرداخت مي گردد.

هزينه انصراف دانشجويان جديدالورود

الف) تا قبل از تاريخ 30مهرماه اگر دانشجو انصراف بدهد شامل هزينه انصراف نميشود.

ب) تا قبل از 30آذر اگر دانشجو انصراف بدهد 50% كل شهريه پرداختي ( ثابت و متغير ) استرداد ميگردد.

ج)بعداز 30آذر هزينه انصراف كه شامل نصف شهريه ترمهاي باقيمانده  اخذ ميگردد وكل شهريه ترم ثبت نام شده هم بايد تسويه شود.

د)دانشجويان در حال تحصيل اگر در واحد دانشگاهي ديگري با آزمون و يا بدون آزمون بخواهند ثبت نام كنند با ارائه گواهي ثبت نام از واحد دوم از شهريه انصراف معاف هستند.

-صندوق رفاه دانشجويان

در راستای همکاری با دانشجویان محترم و خانواده گرامی آنان ، اهم وظایف صندوق رفاه و بیمه دانشجویان به شرح زیر اعلام می گردد

- وام شهريه از طريق تسهيلات بانكي: صندوق رفاه آمادگی دارد کل شهریه  مقاطع تحصیلی کاردانی – کارشناسی پیوسته و ناپیوسته – کارشناسی ارشد و بیش از 70 درصد شهریه دوره دکتری را بصورت وام قرض الحسنه با بازپرداخت 3 ساله پرداخت نماید . در صورت نیاز به وام شهریه دانشجوی گرامی می تواند با مراجعه به سامانه ساجد به آدرس https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت تقاضا اقدام نموده و از وام شهریه بهره مند گردد .

- وام شهریه از طریق صندوق رفاه وزارت علوم : دانشجویان گرامی علاوه بر وام فوق می توانند در مقطع کاردانی وکارشناسی ناپیوسته 3 ترم تحصیلی – کارشناسی پیوسته 4 ترم تحصیلی – کارشناسی ارشد 3 ترم تحصیلی و مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته 6 ترم تحصیلی از وام قرض الحسنه شهریه با بازپرداخت پس از فارغ التحصیلی بهره مند گردند .

- وام ضروري و رهن منزل: صندوق  رفاه دانشجویان آمادگی دارد برای موارد اضطراری از قبیل هزینه های درمان در بیمارستان و حوادث مبلغ 12،000،000 ریال وام ضروری پرداخت نماید . همچنین  وام رهن منزل نیز به دانشجویان غیر بومی نیز پرداخت می گردد .

- پرداخت شهریه بصورت تقسیط با ارائه چک :صندوق رفاه آمادگی دارد شهریه ترم تحصیلی را از طریق ارائه چک توسط دانشجو تقسیط نمایند . 

- بيمه حوادث دانشجويي:کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تحت پوشش بیمه حوادث می باشند که درصورت وقوع حادثه در داخل و یا خارج دانشگاه می توانند با ارائه مستندات لازم از خدمات جبران  مالی خسارت حادثه استفاده نمایند .

 

 

 

کلیه حقوق و امتیازات این وبگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بوده و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر این وبگاه، پیگرد قانونی دارد.