بسم الله الرحمن الرحیم 

12 آذر, 1399

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

«هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت»

ورود به اکانت شما

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا بخاطر بسپار
اخبار دانشگاه

اخبار دانشگاه (1987)

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به مناسبت پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین‌.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ظرفیت‌های آزمایشگاهی؛ خدمات تحقیقاتی/ در گفتگو با آنا مطرح شد؛

کرونا در محاصره پژوهشگران؛

از ساخت روبات دستیار پزشک تا تولید دستگاه ضدعفونی با گاز ازن

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد طراحی و ساخت روبات دستیار پزشک با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را یکی از دستاوردهای این دانشگاه علیه کرونا دانست.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
با صدور پیامی،

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

تصویر مطلب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

دکتر طهرانچی تاکید کرد: بسیج مستضعفین به نماد مقاومت، سرافرازی و جهاد در عرصه های مختلف تبدیل شده و آثار و برکات آن به خوبی قابل لمس است.
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از دریچه دوربین

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد طی پیامی، ضمن گرامیداشت آغاز هفته بسیج، سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان به ویژه جامعه بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی یزد تبریک گفت.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد عنوان کرد؛

ارائه تئوری فلسفی «بازاریابی اسلامی» با استفاده از رهیافت‌های دینی

 

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: رهیافت‌های دین اسلام ظرفیت ارائه تئوری فلسفی جدیدی را با عنوان «بازاریابی اسلامی» دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یزد، سیدحسن حاتمی‌نسب در کرسی ترویجی عرضه و نقد «بازاریابی اسلامی یا برچسب‌گذاری اسلامی بازاریابی» اظهار کرد: بر اساس تحقیقات ۱۰ سال اخیر در حوزه بازاریابی اسلامی، رهیافت‌های دین اسلام و منابع دینی، قدرت و ظرفیت ارائه تئوری فلسفی جدید و معرفی شاخه علمی ـ تخصصی را با عنوان «بازاریابی اسلامی» دارد.

وی افزود: این علم جدید می‌تواند بسیاری از مشکلات کسب‌وکار در ایران و سایر کشورهای جهان را حل کند، هرچند این مورد یک دوره تحقیقات میان‌مدت برای بررسی و تبیین نظریه بازاریابی اسلامی را نیاز دارد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: آنچه در قالب بازاریابی اسلامی در سال‌های اخیر معرفی و مطرح شده بیشتر پوسته و برچسبی از نگاه اسلامی به برخی فعالیت‌ها در بازاریابی است که تقریباً با مفاهیم بازاریابی اخلاقی غیردینی مطرح‌شده توسط غرب تفاوت چندانی ندارد.

حاتمی‌نسب اضافه کرد: بازاریابی اسلامی که امروز در تحقیقات مطرح می‌شود و آن سبکی که در بازار ایران وجود دارد، «علم بازاریابی اسلامی» نیست و با ماهیت اسلامی بازاریابی فاصله بسیار زیادی دارد که می‌تواند بازاریابی اسلامی را فقط بررسی‌های جزئی و سرپوشی از اسلام در بازاریابی دانست.

وی با بیان اینکه هرگاه قرار باشد نظریه علمی مطرح شود، ابتدا مبانی فلسفی و پیش‌فرض‌های آن به چالش کشیده می‌شود، عنوان کرد: این پیش‌فرض‌ها در حوزه‌های هستی‌شناسی، شناخت‌شناسی، معرفت‌شناسی و روش‌شناسی تبیین شده و سپس در صورتی که بتواند استدلال محکمی به همراه داشته باشد و در گذر زمان تأیید نظریه‌پردازان و محققان آن حوزه را به‌دنبال داشته باشد به‌عنوان شاخه علمی جدید مطرح می‌شود.

در ادامه این کرسی مجازی، داوران شهناز نایب‌زاده دانشیار رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و محمدرضا دهقانی اشکذری استادیار رشته مدیریت کسب‌وکار آزاد اسلامی یزد به نقد و بررسی ادعاهای طراح کرسی پرداختند و در نهایت استادان شرکت‌کننده در این نقد، پرسش‌های خود را مطرح کردند که توسط طراح کرسی پاسخ داده شد.

کلیه حقوق و امتیازات این وبگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد بوده و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر این وبگاه، پیگرد قانونی دارد.